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Este Blog versa acerca de las cosas que me gustan, como pintar miniaturas, jugar rol, Magic y wargames. Además cada tanto hago entrevistas variopintas a gente que tiene algo interesante para decir.

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Menhir Games

martes, 31 de marzo de 2015

Last days of the second Menhir Kickstarter // Los últimos días del KS de Menhir

In less than a week the Kickstarter of Menhir ends, so, if you havent yet get to know it please check the following video. Menhir lacks 700 dollars to get funding, so lets apport to this project now!

En menos de una semana se termina el segundo KS de Menhir Games. Le faltan 700 uss para lograr funding. Miralo y fijate si podés aportar algo.

Abrazos



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miércoles, 25 de marzo de 2015

Y un día, me compré Zombies// And one day I bought Zombies

Ya el año pasado había empezado a vislumbrar la posibilidad de empezar algún juego de Zombies cuando compré el manual de No more room in Hell  de Iron Ivan Games y me imprimí el manual de survival zombie, el juego argento.


Last year I had already begun to glimpse the possibility of starting a game of Zombies when I bought the manual No more room in Hell of Iron Ivan Games and I have also printed the manual of survival zombie, an argentinian cooperative game made by players and based on Mordheim.


Bueno, resulta que en estos últimos meses me conseguí zombies y sobrevivientes, con lo que estoy por empezar a tener por fin las minis para jugarlo con tranquilidad. Voy a ver si consigo convencerlos a los pibes para jugar. Lo interesante es que puedo jugar bien con la esceno que tenemos inicialmente de infinity. Lo lindo de ambos juegos es que los zombies juegan solos con lo que puede llegar a darse juegos en solitario o jugar en cooperativo.


Well, turns out I got zombies and survivors in the recent months, with this  I'm about to finally start to have the miniatures to play it. I'll see if I can convince my friends to play. The interesting thing is that I can play well with the scenery we already have for infinity. The beauty of both games is that the zombies play alone so you I can play solo games or play cooperative with friends.





Lo mejor es que de zombies no me gusta casi nada, me parece una temática super explotada y en general mal. Hay cosas que rescato entre tanta basura, Dead Set, me gustó, Zombieland me encantó y la peli creo que se llamaba epidemia (28 dias después se llama), del loco que se levantaba de coma y londres estaba arrasada. El resto son todas basuras, The Walking Dead, no me atrapó. Con lo que no soy un fan de los Zombies Locos ni mucho menos pero me interesan los juegos cooperativos.

And the best thing is that I do not like that much the zomby-craziness, I think it's a super exploited theme and generally badly exploited. There are things I rescued from so much trash, Dead Set, I liked it, I loved Zombieland and I rescue a movie that I think it was called Epidemia (wrong, its called 28 days later), some of an epidemic of crazy people and a guy comming from a comma in a devastated London. The rest are all rubbish, The Walking Dead as an example, I dont like it at all. Thus I am not a fan of Zombies far but I'm interested in cooperative games.

B.

miércoles, 18 de marzo de 2015

Army 5

Bueno, salió el nuevo Army de los chicos de Devils Team (es el oficial de infinity). Y funcionó por momentos. Falla para cargar los perfiles muchas veces, deben tener mucha gente accediendo a la base de datos o vaya uno a saber qué. Tiene muy linda pinta y corre muy bien en Ubuntu. Supongo que en unos días cuando se pase la fiebre podremos disfrutarlo bien.
Mientras funcione mal siempre tenemos al viejo y conocido Aleph Toolbox.



Well finally the new Army of the guys from Devils Team have seen light. And it worked at times. I have seen Failure to load the profiles very often, I guess it must be because so many people are trying to access the database.

In the meantime we have the aleph Toolbox.

B.
When it works, it looks very nice and runs very well on Ubuntu. I guess in a few days after the fever had passed we can enjoy it.

viernes, 13 de marzo de 2015

Interview with Davide about the Aleph Toolbox, Entrevista con Davide, el creador de Aleph Toolbox


After the new version of the Devil Team I had a big problem: Under Ubuntu it doesnt work, but by that time I discover the Aleph Toolbox, this program proved to be useful under my Ubuntu, but I couldnt run it properly in my Samsung Tablet. Now I write the roosters using this army and I am really really happy. So, when I found that there was a new program to create armies, I got in touch with this guy and ask him about an interview for the blog. During the first months of my child I couldt finish it but now you have here this great interview to this nice Italian guy.


  • Who are you? Where are you? Are you wargamer?

I'm a (junior) software developer and a gamer here in Udine (actually, near Udine), N-E Italy.

  • Which wargames have you played? which ones have you enjoyed the more?

I've played much 40K, and at least tryed most of gw games . . . until I got bored of them (and gw commercial tactics), and now I play almost only Infinity.

  • Which language uses your program? the program is open source? Why have you write this program?

I've written the app so that it would require only a modern browser to run, so is made only of javascript+css+html (with just a little php server-side for remote functions).
I've chosen to distribute all the code under open source licence because I believe in free sharing of ideas and technology (and I hope some day all Infinity rules may be distribuited with a copyleft licence).
I've written my software as a replacement for the first Devil Team's one, since at the time flash was a little buggy on linux machines such as mine, and won't work very well.

This spaceship is awesome!


  • What would you like to add to your program?


Usually, when I want to add something, I just go straight on and add it . . currently I'm enhancing online synchronization, but also save and load to/from file are on the list, and a 'hidden list' mode, better integration with the wiki, and many other things  . .


  • I found interesting the use of the program on android this was your first idea?, do you have an ubuntu version?


The app runs well in any 'browser-like' environment, I take advantage of a platform named Phonegap, that allows embedding such an app as a native mobile app . . both the Android and iOS apps are made with this tecnique.
The original version didn't take this into consideration (there weren't that many small devices at the time), fortunately using standard web features has made the app very portable, so it was possible to make the port without a full rewrite.
The app runs well everywhere there is a browser, and can be installed as a chrome app on chrome/chromium . . I mostly use it on Arch Linux, so of course should work well on Ubuntu too (no need for a dedicated version ;) ). In fact, it works even on many mobile browsers, the installable apps for android/ios are just for offline usage and faster load (and accessing some native features).



  • Do you have other programs for other games?


Nay . . I've thought about building a wh app (the market and demand is quite large), but there's no way gw would agree to that, and I most certainly don't like to risk a lawsuit . .


  • Do you play infinity? which faction? why do you choose your faction? Do you have any page with pictures of your miniatures?


Yeah, mostly Haqq (in every flavour), but I've also a bunch of Aleph, Frenchies and Tohaa . . I choose Haqq mostly for aesthetic/design of their models, and the others for play-style (and for trying out some tricks that haqq can't do). I'm quite a poor painter, so I haven't published anything . . but I've recently bought a decent camera, and I intend to put out some battle report, where it may be possible to see some of my work.

Davide on the right playing with Aleph

  • What do you think of the other two programs (ARO), the Army of the Devil Team or the infinity creator...


I found ARO to have 'old' interface, it works, but is a little slow to use (it reminds me a little of old Lonewolf's ArmyBuilder) . . and it need to be installed.
I liked much the first Devil Teams's interface, and the second has very good graphics . . their weakness lies in dependency of flash (that's quite buggy on linux, and won't work on most mobiles), and in the rigid structure (won't work well on variable-size screens).
Infinity creator/pool is very lightweight and simple,  well, I don't like much black backgrounds/themes, but that's just my opinion. It requires remote/online access.
I've tryed to take the best from all of these, and avoid their weakness . . this doesn't mean that mine is better for everyone everywhere (for once, infinity pool will work faster on slow/old devices), but should cover well a wide range of use cases . .



  • How long did  it take you to have a working version of the program?


A couple weeks for the first version (I had a lot of free time at the time . . ), which by the way wouldn't save, export or print anything, and has only Haqq units. From there, I went on adding functions . . most of the time went on fixing small bugs, scrolling and mobile issues (mobile browsers have a lot more bugs and quirks than normal ones).


  • How many people are playing infinity near you?


Here in Udine we've half a dozen players, and an half dozen more sympathizers . . . not much, but enought to make some campaigns and little tournaments. We've met some gamers on the south-east, even outside Italy . .
Unfortunately most Italian gamers are clustered around Milan-Torin, or Modena, it's a 3-4h car ride from here . .


  • Thanks for the program, its really good to have this kind of free aplications wich helpse the game!


You're welcome.


  • last question: recommendations: three books you have enjoyed, three games (pc, role games, wargames, tabletop, whatever game you may recommend) and three music albums.


Books:

  • well, I'm currently reading "A new world" series, by far the best zombie series I've read;
  • I'm also a big fan of Wilbur Smith, "Blue Horizon" being one of my favourites;
  • And, remaining on Infinity's setting, William Gibson is a mandatory reading, from "Neuromancer" and going on . . (I'm a big reader, I could go on for a while . . ).


Games:


Bernohns Note: I really like Settlers, I have known it last year by the end of the year and now I have it with me and its really good!
  • A nice (ex) gw game to try is Bloodbowl (fan-made rulebook! );
  • Speaking of pc, "Tremulous" is a nice collaborative fps, free, based on q3a engine and an alien/starship troopers like setting.


Music:
I've quite a big library, I like Rage against the machine (the first couple albums), also "Tubular bells" from Mike Oldfield, or something from Inti-Illimani, or Rammstein, or The Chieftains. I space a lot around genders and styles.


Well, this guy and his program are awesome, if you did not know them, you have here the link to the page. You may also donate money because he mantains this program alone and its free to use, and although it may have some errors its continually updated. To donate you might find the way using the old version of the aleph program. And also you might install it in your android devices...



Después de la nueva (ya vieja vieja) versión del Devil Team tuve un gran problema: En Ubuntu no corría bien (después creo que se terminó solucionando) en ese momento estaba en serios problemas, y ahí fue que descubrí el Aleph Toolbox. Este programa ya ha demostrado ser útil porque corre tanto en mi Ubuntu, como en android. Ahora armo las listas de ejército con este programa y estoy muy muy feliz. Me puse en contacto varios meses atrás para hacerle la entrevista, y ahora sale a la luz.
Nota de bernohn 2: Aleph Toolbox es el único programa por ahora que arma listas de acuerdo a N3. 


  • ¿Quién sos? ¿De dónde sos? ¿Sos wargamer?

Soy un (junior) desarrollador de software y un jugador de aquí en Udine (en realidad, cerca de Udine), NE Italia.

  • ¿Qué wargames jugaste? ¿Cuáles de esos son los que disfrutaste más?

Jugué mucho Warhammer 40K, y al menos intenté jugar la mayoría de los juegos de GW, hasta que me aburrí de ellos (y de las tácticas comerciales de GW), y ahora juego casi sólo Infinity.

  • ¿Qué idioma utiliza tu programa? ¿el programa es de código abierto? ¿Por qué te mandaste a armar este programa?

Escribí la aplicación para que sólo requiriera un navegador moderno para funcionar, con lo que se está escrita sólo con JavaScript + CSS + HTML (con sólo un poco de PHP del lado del servidor para funciones de control remoto).
Elegí distribuir todo el código bajo licencia de código abierto porque creo en el libre intercambio de ideas y la tecnología (y espero que algún día todas las reglas de Infinity pueden distribuidas con una licencia copyleft).
Escribí mi software como un reemplazo para el primer Devil Team, ya que en aquel momento, Flash corría un poco con errores en máquinas Linux, como la mía, y no lograba funcionar muy bien.

En esa época flash andaba con errores en máquinas linux...

  • ¿Qué te gustaría añadir al programa?


Por lo general, cuando quiero añadir algo, voy directo y lo añado. Actualmente estoy mejorando la sincronización en línea, pero también guardar y cargar archivos que están en la lista, y un modo de "lista oculta ', una mejor integración con el wiki, y muchas otras cosas. .


  • ¿Me pareció interesante el uso del programa en android esta fue su primera idea?, ¿tiene una versión de ubuntu?


La aplicación se ejecuta bien en cualquier ambiente de navegador, me aprovecho de una plataforma llamada Phonegap, que permite la incrustación de una aplicación como una aplicación móvil nativa. Tanto las aplicaciones de Android como las de iOS se realizan con esta técnica.
La versión original no lo tuvo en cuenta (no había que muchos pequeños dispositivos en el momento), afortunadamente el uso de características estándar web ha hecho que la aplicación muy portátil, por lo que era posible portarla sin una reescritura completa del código.
La aplicación funciona bien en todas partes en las que haya un navegador, y se puede instalar como una aplicación de Chrome. Yo sobre todo lo uso en Arch Linux, así que por supuesto debería funcionar bien en Ubuntu (sin necesidad de una versión dedicada). De hecho, funciona incluso en muchos navegadores móviles, las aplicaciones instalables para Android / iOS son sólo para uso fuera de línea y de carga más rápido (para acceder a algunas de las características nativas).


  • ¿Tenés armados otros programas para otros wargames?


Nop, había pensado alguana vez sobre la construcción de una aplicación de WHF (el mercado y la demanda es bastante grande), pero no hay forma de que GW estuviera de acuerdo con eso, y yo ciertamente no quiero correr el riesgo de una demanda.




  • ¿Jugás Infinity no? ¿Con qué facciones? ¿Por qué elegiste dicha facción? ¿Tenés

Sí, sobre todo juego con los Haquis, (en todos sus sabores), pero también tengo un montón de Aleph, Franchutes y Tohaa. Elijo Haqq todo para estética / diseño de sus modelos, y los otros por estilo de juego (y por probar algunos trucos que haqq no puede hacer). Soy un pintor bastante pobre, así que no he publicado nada. . pero recientemente he comprado una cámara decente, y tengo la intención de poner algunas informe de batalla, donde puede ser posible ver algunos de mis trabajos.



  • ¿Qué pensás vos de los otros programas (ARO), el de los chicos de Devil Team y el Infinty creator?

Me parece que ARO tiene una interfaz "vieja", que funciona, pero es un poco lento para utilizar (me recuerda un poco a ArmyBuilder antiguo de Lonewolf). . y que necesita ser instalado.

NdB: para cuando estoy posteando esto, ARO ya no está actualizado y ya no es una opción viable para armar listas

Me gustó mucho la interfaz del primer army de Devil Team, y el segundo tiene muy buenos gráficos, su debilidad radica en la dependencia de flash (eso es bastante buggy en linux y no va a funcionar en la mayoría de los móviles), y en la estructura rígida (no va a funcionar bien en las pantallas de tamaño variable).

NdB: Actualmente el Army oficial no actualizó a N3.

Infinity Creator es muy ligero y sencillo, así, no me gusta mucho por sus fondos negros y temas, pero eso es sólo mi opinión. El problema es que requiere acceso a internet para usarlo.

Intenté tomar lo mejor de todos ellos, y evitar sus debilidades, esto no quiere decir que la mía es mejor para todos en todas partes (por ejemplo the infinity creator funcionará más rápido en los dispositivos lentos o viejos), sino que debe cubrir bien una amplia gama de casos de uso.


Todos jugamos con los containers esos!


  • ¿Cuánto tiempo te llevó para tener una versión funcional del programa?

Un par de semanas para la primera versión (que tenía un montón de tiempo libre en el momento). Que por cierto no podías guardar, exportar o imprimir cualquier cosa, y sólo tenía unidades de Haqquislam. A partir de ahí, me fui en la adición de funciones, la mayor parte del tiempo se fue en la fijación de pequeños errores, el desplazamiento y cuestiones móviles (navegadores móviles tienen mucho más errores y caprichos que los normales).


  • ¿Cuántos jugadores andan jugando Infinity cerca de donde estás?


Aquí en Udine seremos media docena de jugadores, y una media docena de simpatizantes, no mucho, pero suficiente como para hacer algunas campañas y pequeños torneos. Hemos conocido a algunos jugadores en el sur-este, incluso fuera de Italia. .
Desafortunadamente la mayoría de los jugadores italianos están agrupados alrededor de Milán-Torin, o Módena, que está a unas 3 o 4 horas en auto desde aquí.

¡Los tronquitos esos están geniales!


  • Última pregunta, recomendaciones: te pido tres libros que hayas disfrutado, tres juegos (pc, juegos de rol, wargames, de mesa, cualquier juego que puede recomendar) y tres álbumes de música.


Libros:

Juegos:


NdB: Juegazo, lo estamos jugando desde que lo conocí el año pasado y es un golazo.
  • Un agradable (ex) juego GW que todos deberían probar es Blood Bowl (¡con los reglamentos hecho por fans!).
  • Hablando de pc, "Tremulous" es un buen fps colaborativo, libre, basado en el motor Q3A y una ambientación con soldados alien / naves estelares.


Música:
Tengo una gran biblioteca musical, me gusta Rage against the machine (los primeros dos álbumes), también "Tubular bells" de Mike Oldfield, o algo de Inti-Illimani, o Rammstein, o The Chieftains. Tengo un rango muy amplio de géneros y estilos que me gustan.


Bueno, nada, esta entrevista era algo vieja, y desde que volví de vacaciones me puse las pilas con cosas que tenía medio colgadas. Sepan disculpar mi cuelgue. El Aleph lo podés instalar en android, podés usar este su versión de navegador que está actualizada a N3. Otra cosa que le viene bien al loco es que le donemos, en la vieja versión del aleph hay un link para donar.

lunes, 9 de marzo de 2015

Menhir is going for another Kickstarter / Vamos todos con Menhir Games!

El año pasado desde este blog le dimos manija al Kickstarter de Menhir Games. Que logró financiarse sobre el final de dicha campaña. Bueno resulta que Menhir sale al ruedo con otro KS. En palabras de Ramiro uno de los responsables de Menhir: "En esta ocasion la campaña busca financiar una expansion a las miniaturas que se hicieron en la primer campaña".


Last year from this blog we have interview Menhir Games about his Kickstarter. This kickstarter ended with the project financed. Well it turns out Menhir Games enters again in the cage with another Kickstarter. In the words of Ramiro one of those responsible for Menhir: "This time the campaign is to fund its expansion of miniatures that were made for the first campaign."



En general las miniaturas de Menhir son fantasiosas con una clara inspiración de distintos períodos históricos. Este dato es lo que para mi le da la diferencia respecto del resto de las miniaturas fantásticas de otras empresas que andan pululando. La campaña nueva empezó el 2 de marzó y podemos ver que la idea es sacar las siguientes miniaturas. Veamos el video de la promoción de la segunda campaña:

In general Menhir miniatures are fantastical with a clear inspiration from different historical periods. This fact is what for me shows the difference from the rest of the fantastic miniatures from other companies that walk hovering. The new campaign began on March 2 and we can see that the idea is to draw the following miniatures. Let's see the video promoting the second campaign:





En la segunda campaña (que empieza ahora en marzo):

Elfo Sulkanni: basado en los aztecas:
Sulkanni Elf, based on the Aztecs:




Orco Inut (esquimal): basado en los aborígenes del norte de Estados Unidos, Canada y de Alaska:

Inut Orc: based on the aboriginals who had lived on United States, Canada and Alaska.



Enano Hassim: es un enano con estetica árabe.
Hassim Dwarf, a dwarf with arab aesthetics.




Goblin/trasgo Goryeo: es un goblin con un diseño basado en la korea medieval, la dinastia goryeo.

Goryeo Goblin, a goblin based on the middle age Korean dinasty Goryeo.



Acá podemos ver como son las minis del primer KS de Menhir Games para tomarle el gusto a su forma de ver la fantasía:

And here we might find the miniatures of the old KS to see them painted.









Bueno, finalmente el link a la campaña de Menhir Games, a su Facebook etc...

Kickstarter
Facebook

sábado, 7 de marzo de 2015

Entrevista a Warsenal // Warsenal Interview

http://warsen.al/


Como todo jugador de Infinity, conocí a la gente de warsenal cuando mostraron los tokens para jugar dicho . Fue la primera empresa que hizo esto, y como tal sorprendió a todos. Esta entrevista intenta conocer a estos muchachos, sus productos y sus gustos. No va a ser la única, esperemos mostrar muchas mas. Saludos.
  • ¿Quiénes son ustedes (warsenal)? ¿Dónde están? ¿cómo empezaron?

Warsenal es una pequeña tienda localizada en Orlando, Florida. Somos actualmente un grupo de tres jugadores que disfrutamos diseñar y construir escenografía y accesorios para los juegos que amamos.

Empezamos Warzenal porque vimos que había una necesidad por terrenos de calidad en MDF que se hicieran en EEUU. Jugamos Infinity, el cual necesita un montón de escenografía, y el MDF es una de las formas mas baratas de conseguirlos. Desafortunadamente la parte barata del MDF que se hace del otro lado del mar se pierde debido a los costos de envio.

  • La mayoria de lo que producen está diseñado para Infinity, ¿como es que decidieron hacer escenografía y marcadores para este juego?

Es nuestro juego favorito, y además es el primer juego para el que conseguimos los derechos para hacer material legalmente.

Stasis Coffin


  • ¿Con qué facciones juegan Infinity?

Todos en el grupo jugamos infinity. Creo que tenemos entre todos todas las facciones cubiertas, pero tendemos a jugar más con los Alienígenas (NdB: el ejército combinado).

  • ¿Cómo es el feedback que reciben de los jugadores? ¿les están pidiendo mas productos?

La mayoria del Feedback que recibimos es abrumadoramente positivo. Los jugadores siempre quieren más.

COMANCHE BLACK EAGLE LANDING PAD

  • ¿Planean sacar más material de infinity al mercado o empezarán a crear materiales para otros juegos?

Sí, ese es el principal foco al que nos movemos. Ya tenemos acuerdos seguros con Thon y con otro juego que todavía no ha sido anunciado, y actualmente estamos diseñando escenografía para esos juegos. Estamos siempre buscando nuevos juegos a los que apoyar.

  • Alguna de la escenografía diseñada especialmente para infinity es realmente linda (antenas, macetas, la sala de misiones). ¿Cuando van a hacer el tren para infinity? (el Magleb).

No se nos permite eso, solo una compañía tiene los derechos del tren actualmente. Si eso cambiara, seguramete lo reconsideraríamos... (NdB: Teléfono para los muchachos de CB).

Plantillas

  • ¿Con qué otros wargames despuntan el vicio?

Nosotros disfrutamos algunos otros juegos de skirmish: Batman, Thon, Hell-Dorado, para nombrar algunos.


  • De los productos que diseñaron, ¿Cúales les gustan más?


Personalmente, mi pieza favorita son nuestros pallets de construcción. Es simple y chico, me gusta mucho como queda en la mesa de juego.


  • Recomendaciones, este blog tiene una política de estado que es pedir a los entrevistados una serie de recomendaciones sobre libros, música y juegos. Es una forma muy fácil de conocernos un poco mas y de compartir eso que nos hace únicos.


Acabo de terminar de Last of Us (tarde, lo sé), pero fue fantástico y actualmente me estoy preparando para el Destinity. Actualmente estoy leyendo East of West de Jonathan Hickman y recomiendo encarecidamente leerlo. Para la música voy a ir con un grupo de punk pequeña de mi ciudad natal, Wringler.

Gracias!

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http://warsen.al/


Like any infinity player, I have known the people from warsenal when they showed the tokens to play infinity. It was the first company that did this, and as such surprised everyone. This interview attempts to meet these guys, their products and their tastes.

  • Who are/is Warsenal? Where are you? How do you started?

Warsenal is a small shop located in Orlando, Florida. We are currently a team of three gamers who enjoy designing and building terrain and accessories for the games we love.

I started Warsenal because I saw a need for a quality MDF terrain manufacturer located in the US. Games like Infinity need loads of terrain and MDF is one of the cheapest ways to deliver that. Unfortunately it's heavy and with all of the MDF manufacturers overseas all of the benefits of the cheap terrain were erased by shipping costs!

  • Most of your products are designed for infinity, how is that you have decided to make scenery and markers for this game?

It's our favorite game! Also it was the first game we got licensing rights too :)

  •  Which Factions do you play infinity with?

Everyone on the team plays Infinity. I think we have all factions covered but we do tend to lean more heavily on the aliens.

Miniatures of Bill painted by This guy

  • How is the feedback from the players? Are they asking you more?

Most of the feedback we receive is overwhelmingly positive. Gamers always want more!


  • Are you planning to release more stuff for infinity the game, or you will start to create to other games (as warmahordes, for example, you have some templates for the game)?

Yes, that's a big focus for us moving forward. We've secured deals with Thon and one other unannounced game and are currently designing terrain for those. We're always looking for new games to support.

  • Some of your scenery designed for infinty are really nice (some anthens, some flowerpots, the mission room), when will be you creating the train for infinity? 

We're not allowed to :( Only one company has the rights to the train currently. If that changes we'll certainly consider it!


I have like the next video in which Jay (another guy from Warsenal) shows a lot of scenery designed for infinity.

  •  Which other wargames do you play?

We enjoy a few other skirmish games. Batman, Thon, Hell Dorado to name a few.

  • Which one of your products you like most?

Personally my favorite piece is our construction pallets. It's small and simple I just like how they look on the table.

  • Time of recommendations, this blog ask the people we interviewed to give us three recommendations on each three topics: Games you love, books you have read and music you have heard.

I just finished Last of Us (late, I know) but it was fantastic and am currently gearing up for Destiny. I'm currently reading East of West by Jonathan Hickman and I highly recommend picking that up. For music I will go with a small punk band from my hometown, Wringer.

Thanks!

  

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Hope you have liked it!